Friday, November 24, 2006

問題兒童







小時候,我是個滿腦子問題兼話多的孩子.

例如有一次當豬媽媽教我什麼是貓,什麼是狗時,我問:「為什麼要叫貓貓做"貓貓",叫狗狗做"狗狗",而唔係叫貓貓做"狗狗",叫狗狗做"貓貓"?」
「因為當初的人這樣叫囉.」
「那為什麼當初的人要叫貓貓做"貓貓",叫狗狗做"狗狗",而唔係叫貓貓做"狗狗",叫狗狗做"貓貓"?」
豬媽媽也不是省油的燈:「如果當初的人叫貓貓做"狗狗",叫狗狗做"貓貓",你現在就會問我為什麼不叫貓貓做"貓貓",叫狗狗做"狗狗".」
「.... 」

Labels:


Comments:
我細個時也問過阿媽:點解A姨姨和uncle一結婚就有BB, B阿姨和uncle結婚比他們早都未有BB?
我阿媽果時淨係望着B阿姨傻笑咋!
 
我記得細個曾經有段時間電視戲劇D情節好興D主角到咗成人的時候才有一天晴天霹靂地發現原來自己的父母唔係自己的biological parents.因爲那時我很細個,所以成日都林:話,我啊爸阿媽係米真係我啊爸阿媽黎嘎~

終于有一日,我好鼓起勇氣,好認真gum問我啊媽,話:“阿媽,究竟。。。。我係米你親生嘎?”我當時係度林,你講拉,講個真相比我知啦,我做好心理準備。 我阿媽聼完之後笑笑口話“ 你唔係我親生嘎~ 你係石頭爆出黎嘎~ 好似孫悟空gum" ~ hahah
 
Jenny,
你細個時的觀察力也很不錯嘛 ;)

Amelia,
難怪人家說不要給小孩子看太多電視! Ha ha^^
 
嘩你阿媽要開班!要授徒!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?